Eu profesorul Nicolae Diaconescu ma aflam in orasul Pucioasa si am observat elicopterul DAUPHIN AS-365 N1 inregistrare: YR-SCS de la Special Air Service din Bucuresti care survola prea jos din cauza plafonului de nori si a ploii marunte,asta era ora 19,55.Mi-am dat seama ca este ceva in neregula avand in vedere ca cunosteam elicopterul si pe pilotul acestuia,am incercat sa il sun pe pilot care nu a putut sa imi raspunda,m-am speriat .La cateva minute ora 20.00 ma sunat fratele meu pilotul Sandu Diaconescu care m-a informat ca elicopterul a coborat undeva in apropierea barajului din Pucioasa,spunand ca prea a aterizat asa de repede sa ma duc sa vad ce sa intamplat, am plecat cu masina in urmarirea elicopterului cand acesta aterizase de urgenta in curtea unei firme private( Corporatia Top Lamp din Pucioasa,care se afla in vecinatatea barajului.Am oprit masina si am fost sunat de pilotul elicopterului sa imi spuna daca cunosc cine este proprietarul acelei locatii,i-am spus ca l-am sunat pe proprietar si ca vine si dansul ,impreuna cu viceprimarul orasului Pucioasa,sa vorbesca cu dansul.
Elicopterul de la Special Air Service plecasera din Bucuresti ca sa caute epava elicopterului Israelian prabusit.
Ajunsi la fata locului le-am facut cunostinta cu pilotul elicopterului comandantul Valer Novac care era impreuna cu 3 reporteri de la televiziunea Antena 3.2,1 din Bucuresti.Pornisera spre incidentul unde sa prabusit epava elicopterului Israelian,dar din cauza conditilor atmosferice nu a putut continua drumul si a fost nevoit sa aterizeze de urgenta aici,putea sa aterizeze si la Clubul Copiilor -Clubul de Aeromodele din Pucioasa dar ma repet plafonul de norii era foarte jos.
A ramas cateva minute la sol si din pacate au trebuit sa plece ca vremea continua sa se strice si ar fi putut sa ramana peste noapte in Pucioasa.Am filmat cu telefonul mobil decolarea si zborul catre Bucuresti.La ora 21.41 am fost sunat de pilotul comandant Valer Novac ca a aterizat cu succes la Bucuresti,fara incidente majore ,spunand ca daca mai statea 10 min in Pucioasa nu ar mai fi putut pleca.Experienta pilotului isi spune cuvantul,bafta si multe realizari .
Declar pe propria raspundere ca am fost martor la acest incident,alaturi de (viceprimar Popa Tiberiu si manager Buta Teodor,prof.Nicolae Diaconescu).